niedziela, 2 września 2012

Naruto handmade, first try.

Zaczęłam nową serię figurek, którą nazwałam Naruto Handmade. Jak sama nazwa wskazuje inspiracją dla rzeźb będą postacie z Naruto, anime szczególnie bliskiemu mojemu sercu. Na pierwszy ogień poszła Sakura Haruno. Oto co udało mi się zrobić. Oczywiście ma wiele niedociągnięć jednak wiem już co mi nie pasuje i co chciałabym zmienić w następnej także mam nadzieję, że każda kolejna będzie lepsza od poprzedniej.
I've started new sculpture series which I called Naruto Handmade. It's obvious what is gonna be my inspiration, of course characters from Naruto anime. This one I love especially, I grew up on it. For the first try I chose Haruno Sakura. Here's what I've made. Of course she's not perfect but I already know what I'm gonna change in my next fugure so I hope that they're gona be better and better. 






Believe in magic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz