wtorek, 9 lipca 2013

Time's passing away.

Witam po kolejnej dłuższej przerwie. Pojawiłam się tu mimo natłoku zajęć by powiadomić, że wciąż pracuję nad nowymi tworami. Mam za sobą jedną figurkę, jednak była ona przeznaczona na prezent i nawet nie udało mi się zrobić jej kilku zdjęć. Teraz jednak wytrwale pracuję nad nowym repaintem i mam nadzieję, że będę mogła go pokazać jak najszybciej! Mam nadzieję, że nie straciliście jeszcze we mnie wiary :)

Hello after one more, long break. I came here, despite that I have a lot of responsibilities, to tell you that I'm still working on new pieces. I've made on sculpture but she was designated for a gift and I even didn't have enough time to take her some pictures. Now I'm constantly working on new repaint and I hope that she will be ready do show up as soon as it possible. I hope that you didn't lose your faith in me :)


Still believe in magic:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz