niedziela, 6 października 2013

Art compilation

Postanowiłam zrobić małą kompilację repaintów, które wyszły spod mojej ręki(od najstarszej). Porównałam je również do oryginalnych lalek. Na szczęście wciąż mam mnóstwo pomysłów na kolejne także kolekcja będzie się powiększać.
I decided to make small compilation of repaints that I have already made(from the oldest one). I also compared them to oryginal dolls. Fortunately, I still have a lot of ideas for new dolls so colection will get bigger and bigger.








4 komentarze:

  1. Są fantastyczne jak bym miała wybierać to było by ciężko :) Z miłą chęcią tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Clara, jako moja pierwsza, nie jest moją chlubą. Uznałam ją za treningową i nie dodałam do zbioru :)

      Usuń
  3. Coucou, je viens de comprendre que 'jadore ton travail... je suis admirative de ta technique et de ton savoir faire. mais je ne suis pas du tout sensible aux poupées blondes... lol

    j'apprecie le travail. la maitrise du pinceau. la délicatesse du trait. la douceur du rendu. et le ressenti face au caractere qui émane de la poupée...

    tu devrais vraiment travailler un peut plus les brunes et les demoiselles avec des cheveux en couleur. tu sais leur donner un eclat sans pareil.

    OdpowiedzUsuń