piątek, 15 listopada 2013

Clawdeen for the very first time.

W końcu zdecydowałam się na Clawdeen. Nie wiem czemu tyle zwlekałam, ma piękną buzię! Mam na nią już przygotowany plan ale nie zamierzam się spieszyć. Chcę by jej face-up był moim najlepszym do tej pory więc nie wykluczam wielu poprawek. Ale myślę, że warto uzbroić się w cierpliwość.
Finally I've decided to work on Clawdeen. I don't know why I was waiting so long with it, she has really beautiful face! I've already prepared plan for her but I won't hurry up. I want her face-up be the best face-up I've made so I don't exlude a lot of corrections. But I think it's worth to be patient.



4 komentarze:

  1. Czekam na wyniki pracy :3 Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że Clawdeen gotowa :P
    Dobrze czekamy, czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak szybko ;p Dopiero co skończyłam siostry ^^ Mam nadzieję, że warto będzie poczekać

      Usuń