sobota, 19 lipca 2014

In love with digital art

Jestem absolutnie zakochana w digital art i możliwościami jakie oferują programy graficzne, nie mogę się od tego oderwać. Mam wyrzuty sumienia gdyż w szufladzie leży monsterka gotowa na nowy makijaż a ja jestem przyklejona do komputera. Muszę wygospodarować dla niej trochę czasu, póki co pochwalę się co ostatnio nagryzmoliłam.
Ps. Maya wciąż szuka domu, zapraszam na aukcję :)

I'm completely in love with digital art and all these opportunities which are offered by graphic programs, I can't stop playing with this. I feel bad 'cause there is a monster high doll waiting for new make-up in the drawer and I'm stuck on to my computer. I have to find some time for her, but for now I wanted to show you a little thing that I drew.
Ps. Maya is still searching for new home, here is her auction :)


4 komentarze: