czwartek, 19 czerwca 2014

Small commission, part 2

Druga część małego zamówienia. Muszę przyznać, że póki co projekt, nad którym pracowałam został odsunięty na bok, a to wszystko za sprawką mojego nowego maleńswa- Wacom intuos pen&touch. Jestem absolutnie zafascynowana możliwościami jakie daje digital art i poświęcam temu teraz wiele czasu. Jednak bez obaw, u mnie tradycja zawsze pozostanie na ważnym miejscu razem z nowoczesnością, a więc niebawem do mojej rodziny dołączy nowa figurka :)
Second part of a small commission that I was working on recently. I have to admit that the project, which I was working on, is not my priority for now, and that's because of my new little baby- Wacom intuos pen&touch. I'm absolutely fascinated of capabilities which are offered by digital art and I'm spending a lot of time now on practicing my skills. But, don't be worried, tradition is always on important place together with modernity, so new sculpture will join my family soon :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz